czwartek, 19 stycznia 2012

Wielkie podziękowanie

Chciałam poinformować, że zakończył się pierwszy etap konkursu Blog Roku 2011. Niestety nie przeszliśmy do drugiego etapu. Chciałam bardzo Wam podziękować za wszystkie Wasze głosy, wiem, że staraliście się bardzo, bardzo, bardzo. Niestety nie wyszło. Każda porażka uczy nas pokory. I jak mówiła moja Babcia "Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło".

Do następnego etapu przeszła Klarka Mrozek. Na pewno znacie Jej blog i niejednokrotnie go czytaliście. Z tego miejsca pięknie się do Was uśmiecham o głosy na jej blog www.klarka.blog.onet.pl. Jeszcze nie wiem jaki sms trzeba będzie wysłać i na jaki numer, żeby na Nią zagłosować na Bloga Blogerów. Mam nadzieję, że wygra, bo Jej blog zasługuje na to.

Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję za wszystkie Wasze głosy.

Następny odcinek postaram się opublikować jeszcze dziś najprawdopodobniej w nocy. Znacie mnie. Nocny Marek jestem :)

3 komentarze:

  1. O nie...Ale i tak jesteś moim osobistym antydepresantem. Następnym razem... d_iskra

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, a ja nie moglam glosowac, ale i tak dopingowalam i sprawdzalam co chwile jak wam idzie. Szczegolnie mam trzech ulubiencow, Ciebie, Klarke i Zorke. Mam nadzieje, ze nastepnym razem sie uda, a jak nie to i tak masz wielu wspanialych fanow. !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh... liczyłam że wygrasz! Ty albo Klarka... Szkoda, ale za rok to chyba wszystkich zmuszę żeby głosowali na Ciebie, bo zdecydowanie w mojej opinii zasługujesz na takie docenienie Twojej pracy.
    pozdrawiam
    Martuś z pudełka

    OdpowiedzUsuń

Ludziska! Podpisywać się, bo nie lubię gadać z Anonimami!
Przepraszam za konieczność weryfikacji obrazkowej, ale bez tego dostaję dziennie 50 komentarzy spamowych.